امام جمعه یزد؛

کتاب های درسی باید حقیقت اسلام را به دانش‌آموزان آموزش دهد

امام جمعه یزد آموزش حقیقت های اسلام را از اهداف ضروری کتاب های درسی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مناسبت‌های 13 آبان، اظهار داشت: در 13 آبان 43 تبعید حضرت امام به ترکیه، 13 آبان 57 یورش ماموران شاه به دانشگاه و به خاک و خون کشیده شدن تعداد زیادی از دانشجویان، 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از این حرکت‌ها برای ما خباثت و بدطینتی دشمن را برملا می‌کند و هر یک فواید و خوبی‌هایی برای انقلاب اسلامی ایران داشت.

امام جمعه یزد ادامه داد: یکی از برکات تبعید امام همین بود و با پایان یافتن ماموریت ایشان در پاریس، امام خمینی(ره) به ایران آمد و زمینه پیروزی انقلاب فراهم شد.

ناصری یزدی به تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: این اقدام افشاگر همه توطئه‌های پشت پرده کسانی بود که در ایران بودند و همان سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه این اقدام برای انقلاب خیلی خوب و موثر بود، گفت: در این حرکت مشخص شد چه کسانی به انقلاب ضربه می‌زنند و چه کسانی با ایران همراهی دارند.

وی به توطئه طبس اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها وقتی خود را شکست خورده دیدند توطئه طبس را به وجود آوردند و به حمدالله این توطئه هم از سوی خداوند متعال ناکار ماند و در نطفه خفه شد.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان ما باید در مسیر انقلاب فکر کرده و بیاندیشند، کتاب‌های درسی ما باید مملو از مسائل مرتبط با انقلاب و اهداف آن باشد و حقیقت اسلام را به دانش‌آموزان آموزش دهد ولی متاسفانه این مسائل در کتاب‌های دانش‌آموزان کم وجود دارد.

ناصری یزدی گفت: بعضی از این موارد که بوده جابجا می‌شود و مسئولان ما باید خیلی مراقب باشند که خدای ناکرده اقدامات به گونه‌ای نباشد که فرزندان ما از ارزش‌ها دور شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به توطئه‌های دشمنان در تضعیف بنیان خانواده در ایران اشاره کرد و گفت: متاسفانه یکی از اقداماتی که دشمنان در حال حاضر در حال ترویج آن در جامعه هستند، زندگی‌های تک فردی و یا زندگی با حیوانات است که متاسفانه سبب می‌شود توجه افراد به خانواده‌ها کم شود و افراد با حیواناتی از جمله سگ که نجس هستند به تفریح می‌پردازند.

وی گفت: فرهنگ‌های غلط غرب که ما از ارزش‌های اسلامی دور می‌کند و متاسفانه امروز دشمن تمام توان خود را در راستای ترویج آن به کار بسته‌اند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه این هفته یزد به امامت آیت الله ناصری اقامه شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار