13آبان روز نماد اعتراض ومقاومت ملت ایران در برابرآمریکا

امام جمعه ریگان گفت:13 آبان روز نماد اعتراض ومقاومت ملت ایران در مقابل زیاده گویی های مستکبران به ویژه آمریکاست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان با گرامیداشت 13آبان از تمامی اقشار مردم شهرستان دعوت کرد تا در راهپیمایی حضوری باشکوه وگسترده داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه 13آبان فرصت دیگری برای فریاد بر سر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است گفت:مشارکت ما در صحنه باید دشمن را به لرزه در بیاورد .
خطیب جمعه ریگان بااشاره به اینکه امام خمینی( ره )فرمودند هیچگاه سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نگذارید تصریح کرد: این افق ودید باز سیاسی امام راحل را می رساند .
وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی وکیفیت تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند ملت عزیز ایران از محصولات داخلی استفاده کنید واین امر باید یک فرهنگ عمومی در جامعه ما قلمداد شود .
امام جمعه ریگان بیان کرد بسیاری از اجناسی که در بازار ما به فروش می رسد تولید داخلی است اما برچسب وجلد آنها به نام های دیگری قلمداد میشود .
امام جمعه ریگان با اشاره به اربعین حسینی گفت: درسی که اربعین به ما می دهد باید حقیقت وخاطره شهادت در مقابل توفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشته شود .
وی با اشاره به اینکه مراسم اربعین حسینی در شهرستان برگزار خواهد شد از جامانده های پیاده روی اربعین خواست در این مراسم شرکت نمایند.
انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار