13 آبان، برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ایران

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: 13 آبان، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حبیب الله خنجری، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند یوم الله 13 آبان را نماد استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد و گفت: واقعیات این روز به یاد ماندنی بایستی برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.
وی با اشاره به توطئه های آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته افزود: بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان چراغ راه مسئولان و مردم ایران در شناخت آمریکا و ماهیت پلید این دولت است.
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند تصریح کرد: آمریکا باید بداند با حضور و شعور ملت همیشه در صحنه ایران و با داشتن رهبر فرزانه و قدرتمند و نیروهای مسلح توانمند سپاه و بسیج که نماد روحیه جهاد و شهادت هستند هیچ غلطی نمی تواند بکند.
خنجری با تاکید بر حضور گسترده آحاد مردم در راه پیمایی 13 آبان گفت: این راه پیمایی بهترین و مناسب ترین فرصت برای پاسخگویی به گستاخی های اخیر آمریکا نسبت به ایران است..
گفتنی است: مسیر راه پیمایی 13 آبان در شهرستان زرند از میدان معلم و میدان هفتم تیر به سمت چهار راه برق و شروع مراسم ساعت 8 صبح خواهد بود.
انتهای پیام/ی

راهپیمایی 13ـآبان در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار