مسئول هیات شباب الامام الخمینی:

ورود دسته عزاداری لرستانی ها به حرم حضرت سیدالشهدا(ع) در شب اربعین

مسئول هیات شباب الامام الخمینی گفت: در شهر کربلا شب اربعین دسته عزاداری لرستانی ها وارد حرم حضرت سیدالشهدا(ع) خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حامد غفوری نژاد، مسئول هیات شباب الامام الخمینی گفت  : ما در برنامه ریزی ای ابتدایی که داشتیم قرار بود مراسم هیات در مسجد حنانه برگزار شود و تمام تبلیغات هم انجام شده و امکانات متناسب با مسجد حنانه فراهم شد اما متاسفانه دقیقه نود تولیت این مسجد با مخالفت کرد و با تمام تلاش‌ها و پیگیری هایی که ما انجام دادیم موفق نشدیم.

 وی افزود: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مراسمات را در موکب حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار کنیم.

 مسئول هیات شباب الامام الخمینی با بیان اینکه دو شب(شنبه و یکشنبه) میزبان یک مراسم بین المللی خواهیم بود و در هیات میزبان مردم کشور آذربایجان خواهیم بود، ادامه داد: مهدی رسولی مداح این مراسم خواهد، همچنین مراسمات هیات از شب گذشته آغاز شده و تا دوشنبه به مدت پنج شب مراسم داریم.

 غفوری نژاد در ادامه گفت: سه روز از ساعت ۶ صبح در محل میدان ثوره العشرین نجف مراسم بین المللی افتتاحیه پیاده روی اربعین با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی مهدی رسولی توسط هیات شباب الامام الخمینی برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه سه روز پس از نماز ظهر و عصر نیز مراسم عزاداری با حضور مداحان و سخنرانان لرستانی در محل موکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خواهیم داشت، افزود: در شهر کربلا نیز شب اربعین دسته عزاداری لرستانی ها وارد حرم حضرت سیدالشهدا(ع) خواهد شد.

انتهای پیام/د

شب اربعین دسته عزاداری لرستانی ها وارد حرم حضرت سیدالشهدا(ع) می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.