آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان، با حضور اعضای شورای شهر و مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهاردهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان، عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر و مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بازگشایی شد.

علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در نشست خبری افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور 100 مشارکت کننده از 11 استان کشور و در فضایی به مساحت 2 هزار 400 متر برگزار می‌شود که متراژ متوسط غرفه‌ها نسبت به دوره قبل 10 درصد رشد کرده و تفاوت این نمایشگاه نسبت به دوره‌های قبل، حضور نام و نشان‌های اصلی مواد غذایی کشور و برگزاری دو برنامه جنبی آموزشی است.

وی در ادامه افزود: در این دوره از نمایشگاه، تبلیغات محیطی مناسبی نیز صورت گرفت و دو هیأت تجاری نیز از کشورهای قطر و لبنان حضور خواهند داشت.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان، در این دوره قرار بود از منتخبین صنایع غذایی نیز تجلیل صورت بگیرد که به دلیل تغییر و تحولات صورت گرفته در مدیریت استان و تراکم برنامه‌ها این اقدام به تعویق افتاد.

یارمحمدیان همچنین به پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان نیز اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: در نمایشگاه جدید، 8 هزار متر فضای مفید نمایشگاهی وجود خواهد داشت و برای پیشرفت بهتر این پروژه، از سهامداران عمده نمایشگاه یعنی شهرداری و اتاق بازرگانی درخواست افزایش سرمایه به میزان 50 میلیارد تومان را داشته‌ایم و امیدواریم با تأمین این مبلغ، پروژه را با سرعت بیشتری به پیش ببریم.

محمد مجیری، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: انتظارمان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی، تحقق شاخص‌های بین‌المللی است و در حال حاضر، نمایشگاه پل شهرستان به دلیل قرار نگرفتن در جای مناسب، فاقد شاخص‌های مطلوب نمایشگاهی است.

وی تصریح کرد: مخاطبین نمایشگاهی باید مخاطبین خاصی باشند و با استقرار در نمایشگاه جدید و رفع نواقص فعلی می‌توان مخاطبین خاص را جذب نمایشگاه کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.