تجلیل ازخدمات آبفار استان؛

تاکید فرماندار ریگان بر تکمیل پروژهای نیمه تمام آبفار

فرماندار ریگان بر تکمیل پروزهای نیمه تمام اب وفاضلاب روستایی شهرستان ریگان تاکید نمود .

تاکید فرماندار ریگان بر تکمیل پروزهای نیمه تمام آبفاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان گفت: با توجه به اینکه چهار مجتمع آب رسانی در شهرستان ریگان در حال انجام است نیازمند تسریع در روند اجرای انها می باشیم .


وی افزود: یکی از پروژهای آبرسانی در شهرستان که از اولویتها می باشد تکمیل پروژه آبرسانی به سنگ آباد وعلی آباد هشتصد متری می باشد که اهالی این روستاها با مشکل آب آشامیدنی سالم دست وپنجه نرم می کنند .

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه بیش از 50روستا در شهرستان از طریق تانکر آبرسانی سیار میشوند خواستار آبرسانی به این روستاها شد .

باقری با اشاره به اینکه انجام مطالعات ابرسانی به این روستاها در اولویت قرار گیرد افزود این روستا ها کانون بحرانی چندین بیماری می باشند که نیازمند ابرسانی می باشند .

مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی استان در این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان ریگان در اولویت آبرسانی قرار دارد اظهار کرد: به زودی این مجتمع های آبرسانی تکمیل خواهند شد .

علی رشیدی تصریح کرد :بیش از 200کیلومتر لوله گذاری در پروژهای توسعه وتامین آب روستاههای شهرستان ریگان در حال انجام است.

در این دیدار فرماندار ریگان با اهدا لوح تقدیر از مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی استان جهت آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح

تکمیل پروژه های آبرسانی ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.