فرماندار رودبارجنوب؛

آبرسانی روستایی در رودبار مطلوب نیست

فرماندار رودبار جنوب گفت:آبرسانی به روستاهای رودبار جنوب نسبت به وضعیت مطلوب فاصله دارد.

آبرسانی روستایی در رودبار مطلوب نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  عطا ناوکی  فرماندار رودبار به وضعیت آب شرب روستاهای رودبارجنوب اشاره کرد و گفت:در سال 93 شاخص بهره وری 43 درصد درآب روستایی را داشتیم،که بسیار نامطلوب بود.

وی افزود:با تلاش و برنامه ریزی مدون و همچنین حمایت استاندار محترم توانستیم خدمات خوبی را ارائه نمائیم ،بطوریکه امروز شاخص بالای 68درصد راتحربه می کنیم.

فرمانداررودبار جنوب  پیگیری های  فیروزی مدیر سابق آبفار رودبار را قابل تقدیر دانست و گفت:در حال حاضر 20 مجتمع آبرسانی در شهرستان رودبارجنوب وجود دارد که با بهره برداری از مجتمع های آبرسانی در حال احداث، شاخص بهره مندی  آب شرب به بالاتر از 75درصد خواهد رسید

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 11هزار مشترک، از خدمات آب وفاضلاب روستایی بهره مند هستند گفت:فرهنگ سازی در روستاها جهت دریافت اشتراک لازم و ضروری است.

وی در ادامه به چگونگی نیروی انسانی و تجهیزات آبفار روستایی رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: رودبارجنوب به سبب تعداد روستاها و پراکندگی موجود ،نیازمند حمایت بیشتر مسئولان استانی است.

 در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس،از خدمات محمد فیروزی تجلیل شد و موسی دیده ور به عنوان رئیس جدید آبفار روستایی رودبارجنوب معرفی شد.

انتهای پیام/ح

11هزار مشترک  آب روستایی در رودبارجنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار