استاندار اصفهان:

اصفهان می‌تواند اقتصاد مقاومتی را به عنوان الگوی کشور اجرا کند

استاندار‌ اصفهان گفت: اصفهان می‌تواند اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری هست را به عنوان الگو اجرا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید اصفهان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق را داده که امروز روز آغاز ارائه خدمت من به مردم متدین و شهیدپرور اصفهان باشد.

وی با تقدیر از دولت و وزیر کشور به دلیل اعتماد به ایشان به عنوان یک خدمتگذار، گفت: امیدوارم بتوانم بر اساس آنچه مشی دولت اعتدال است در جهت خدمت به مردم و توسعه کشور و استان خدمت کنم و با بهره‌برداری از تمام نیروها و ظرفیت‌هایی که در استان اصفهان، خدمتگذار صادقی برای مردم باشم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تعامل و همراهی نمایندگان مجلس خواهد توانست سرمایه و فرصتی برای بنده در ادامه راه باشد و امیدوارم بتوانیم در استفاده از این فرصت‌ها در 4 سال پیش رو موفقیت‌های بزرگی برای اصفهان رقم بزنیم.

وی گفت: مردم اصفهان مردم فهیم، فرهیخته و متدینی هستند که این موضوع از فرصت‌ها است، استان متدین اصفهان بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام کرده است و جالب است بدانید که بیشترین وجوهات را مردم اصفهان پرداخت می‌کنند، بیشترین میزان دریافت کمک‌ها در سال‌های جنگ تحمیلی از سوی اصفهان بوده و مردم این استان در پشتیبانی از نظام همواره پیشتاز بودند.

مهرعلی‌زاده بیان کرد: از معضلات اساسی اصفهان مسئله آب زاینده رود است، زاینده‌رود به عنوان ستون فقرات این استان است که اگر آسیبی ببیند این استان از هم می‌پاشد،  به هر حال با امید به خدا، تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم که بتوانیم به عنوان یک مامور از سوی دولت قول احیای زاینده‌رود را عملی کنیم و بتوانیم در پیش مردم اصفهان سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه اتکا به منابع دولتی کار خطایی است گفت: باید به هر آنچه که در ظرفیت دولتی است اتکا کنیم و از منابع بهترین بهره‌بردای را داشته باشیم، اما باید به ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف توجه کنیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: مسئله اشتغال در استان اصفهان مسئله مهمی است و استان اصفهان می‌تواند اقتصاد مقاومتی که شدیدا مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست را به عنوان الگو اجرا کند، زیرا تمام ظرفیت‌ها در استان اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/س

استاندار جدیداصفهان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.