وزیر کشوردر اصفهان؛

دولت دوازدهم به اعتدال توجه ویژه ای دارد

وزیر کشور گفت : اعتدال ذات انسان است و دولت دوازدهم هم به اعتدال توجه ویژه دارد لذا در انتخاب استانداران باید به این موضوع توجه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از اصفهان؛  عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: در شورای تأمین در طول 4 سال گذشته با مشکلات مختلفی مواجه بودیم اما هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از رسول زرگرپور که 4 سال زحمت استانداری اصفهان را کشید تشکر می‌کنیم، گفت: امیدوارم مهرعلیزاده بتواند با همراهی و همدلی مردم به اهداف مشخص شده برای مدیریت استان اصفهان برسد.

وزیر کشور با بیان اینکه دکتر زرگرپور در این چهار سال عاقبت بخیر شد، افزود: مهم است که در استانی به این پهناوری و با همه مباحث حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و غیره استانداری بتواند با رضایت مردم و رضایت خداوند متعال وظایف خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: زرگرپور انصافا در این 4 سال زحمت کشیده است و هریک از کارهایی که در این 4 سال انجام شد فرآیند و پیچیدگی‌های خود را داشت، به عنوان نمونه حداقل 3 جلسه شورای امنیت راجع به آب اصفهان تشکیل شد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که مردم خوب اصفهان به ویژه مردم شرق اصفهان که تأثیرپذیری بالایی از خشکسالی دارند و در حوزه اقتصادی و کشاورزی در زحمت نباشند و این تلاش در کوتاه مدت با تأمین آب و در میان مدت با همه قول‌هایی که داده شده محقق شود.

وزیر کشور گفت : ما به ایشان پیشنهاد دو استان دیگر را دادیم  و اگر قبول کنند در خدمت آقای زرگرپور استاندار سابق هستیم و اگر قبول نکنند به عنوان مشاور بنده در امور آب باید فعالیت کنند.

رحمانی فضلی درخصوص مهر علیزاده گفت : بنای ما این است که در همه استان ها استاندار غیر بومی انتخاب کنیم اما مهر علیزاده به نوعی بومی است و همسرشان  اصفهانی است .

وی گفت : شرط انتخاب استانداران این است که برنامه های دولت را قبول و حتما باید گرایش به اجرای برنامه ها داشته باشند و اعتدال را نیز  رعایت کنند.

وزیر کشور گفت : اعتدال ذات انسان است و در این دولت هم به اعتدال توجه ویژه دارد و در انتخاب استانداران باید این موضوع توجه شده است.

 رحمانی فضلی گفت : تنها کسی که در دولت مسوولیت متعدد دارد وزیر کشور است و بعد از آن استانداران و فرمانداران مسولیت خطیری دارند.

وزیر کشور یادآور شد: ما باید بند اول اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم و با روش های کنونی اقتصادی نمی توانیم کار کنیم و از استانداران می خواهیم زمینه آن را فراهم کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری جلو دار پیشرفت و علم کشور هستند و تمام بخش های کشور را  پیگیرند لذا استانداران نیز باید در این زمینه تلاش کنند چرا که اصفهان دانشگاه ها و مراکز علمی بالایی دارد.

رحمانی فضلی گفت : استان اصفهان در مرتبه بالایی در همه حوزه ها قرار دارد و باید استاندار اصفهان تلاش کند تا در این زمینه پیشتاز تر از گذشته باشد.

 انتهای پیام/س

استاندار جدید اصفهان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.