تداوم عملیات خارج کردن تجهیزات آسیب دیده در محوطه چاه رگ سفید

دبیر کمیته مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران از ادامه عملیات خارج کردن تجهیزات آسیب دیده محوطه اطراف چاه در حال فوران 147 رگ سفید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید قربانی، دبیر کمیته مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: مهارگران پیش از آغاز عملیات در جلسه ای در زمینه رعایت موارد ایمنی توجیه شدند.

وی بیان داشت: گروه عملیاتی سپس بطور هماهنگ با پشتیبانی خودروهای آتش نشان و حمایت تانکرهای آب پاش به کانون آتش نزدیک و بخشی از تجهیزات را از محوطه چاه خارج و به محل پیش بینی شده برای دپو انتقال دادند.

قربانی تصریح کرد: در این عملیات که از خودروهای سنگین و فوق سنگین استفاده به عمل آمد یک کاروان و بخشی از لوله های حفاری تخلیه شد.

دبیر کمیته مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه برای کنترل فوران می بایست قبل از عملیات مهار چاه محوطه تسطیح و دهانه چاه پاکسازی شود، اذعان داشت: از سوی دیگر برای سهولت عملیات مهار فوران چاه از بعد از ظهر امروز جاده دسترسی دوم به چاه نیز آماده سازی می شود.

براساس این گزارش؛ چاه شماره 147 رگ سفید روز یکشنبه (7 آبان ماه) در حین عملیات حفاری بوسیله دکل 95 شرکت ملی حفاری ایران دچار فوران و آتش سوزی شد که در این حادثه 2 نفر از کارکنان حفاری جان باختند و به دستگاه حفاری و تجهیزات مربوط به آن آسیب کلی وارد شد.

انتهای پیام/گ

عملیات خارج کردن تجهیزات آسیب دیده در محوطه چاه رگ سفید ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.