دود ناشی از آتش سوزی زباله ها دزفول را فرا گرفت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از آلودگی هوای این شهرستان به دلیل آتش سوزی در محل دفن زباله در منطقه ماهور برنجی دزفول خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد قلی نژاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول گفت: تلنبار شدن زباله های موجود در محل دفن زباله ماهور برنجی باعث اشتعال زباله ها شده و آلودگی زیادی برای ساکنان روستاهای همجوار موجب شده است.

وی اظهار کرد: این آتش سوزی از روز چهارشنبه آغاز شده و ساکنان روستای اسلام آباد را درگیر کرده است و امروز به علت وزش باد و تغییر مسیر آتش سوزی ها، آلودگی به سمت شهر صنعتی شماره 2 دزفول پیش رفته است.

قلی نژاد با بیان اینکه نبود مدیریت و کنترل زباله های تلنبار شده علت شعله ور زباله ها بوده است اذعان داشت: با پاشیدن خاک و آهک بر روی انبوه زباله های دفع شده در منطقه ماهور برنجی دزفول باید مانع شعله ور شدن آن ها شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول بیان کرد: از صبح روز شنبه با تلاش چند گروه از ماموران شهرداری دزفول از حجم آتش سوزی زباله ها کاسته شده که پیش بینی می شود تا عصر امروز آتش سوزی مهار و مشکل آلودگی در منطقه رفع شود.

انتهای پیام/گ

دود ناشی از سوختن زباله ها هوای دزفول را آلوده کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.