خودروی سمند طعمه حریق شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش سوزی خودرو‌ی سمند بر اثر اتصالی برق در منطقه کیانپارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: روز گذشته شهروندان با تماس با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروئی در منطقه کیانپارس را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله و در قالب یک تیم متشکل از 2 خودروی اطفاء و یک خودروی امداد و نجات 3 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند، این خودرو در اثر اتصالی برق در ناحیه سیم کشی موتور دچار حریق شده بود که این آتش سوزی با حضور آتش نشانان در کانون حریق اطفاء و به سایر نقاط وسیله نقلیه آسیبی نرسید.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در اثر این حادثه راننده خودرو از ناحیه دست دچار صدمه شده و تیم عملیاتی سریعا فرد مذکور را به منظور درمان به آمبولانس 115 مستقر در محل منتقل کردند.

وی گفت: در اثر در ناحیه سیم کشی موتور دچار حریق شد، و این آتش سوزی با حضور آتش نشانان در کانون حریق اطفاء و به سایر نقاط وسیله نقلیه آسیبی نرسید.

انتهای پیام/م

اتصال برق خودرو را به آتش کشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.