فروزنده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم با شعار "مرگ بر آمریکا" ماهیت استکباری آنها را به جهانیان نشان می‌دهند

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: مردم با شعار مرگ بر آمریکا به جهانیان ماهیت استکباری و استعماری آنها را نشان می دهند.

۶۰ هزار مستشار آمریکا از ایران حق توحش می‌گرفتند/ انقلاب اسلامی حیات خلوت آمریکا را بر هم زدلطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ذکر دلایل سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" بعد از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: بصیرت مردم ایران روز به روز افزایش یافته و دشمنی آمریکا برای آن‌ها آشکارتر شده است.

فروزنده با بیان اینکه در بحث برجام بدعهدی‌های مکرر آمریکا را دیدیم، تصریح کرد: ملت ایران هوشمند است و با شعار مرگ بر آمریکا می‌خواهد به جهانیان ماهیت استکباری و استعماری آمریکا را نشان دهد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: آمریکا قبل از انقلاب اسلامی جزیره امنی به نام ایران داشت و شاه مخلوع نوکر تمام قد و ژاندارم آنان در منطقه بود؛ آمریکایی‌ها نفت و ثروت ایران را غارت می‌کردند شصت هزار مستشار در کشورمان داشتند که حق توحش می‌گرفتند، مسلماً پاسخ ظلم و ستم آمریکا شعار "مرگ بر آمریکا" است.

فروزنده با اشاره به صدور گفتمان انقلاب اسلامی به منطقه، تاکید کرد: امروز دیگر ملت‌ها زیر بار زورگویی و ستم آمریکا نمی‌روند چرا که جمهوری اسلامی به ملت‌ها احترام می‌گذارد و به آنان شخصیت می‌دهد، این تعامل موجب می‌شود تا آنان هویت پیدا کنند و در مقابل استکبار بایستند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: ایران نقش تعیین‌کننده و فعالی در منطقه دارد و آمریکا این را بر نمی‌تابد؛ ملت ایران منافع استعماری آمریکا را به خطر انداخته و حیات خلوتش را در منطقه برهم زده است، آمریکا می‌خواهد از تمام ظرفیت هایش علیه مردم و انقلاب استفاده کند.

انتهای پیام/

 

علت دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.