چهار نفر از اشرار مسلح در یزد به هلاکت رسیدند/ کشف 653 کیلوگرم موادمخدر

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 653 کیلوگرم موادمخدر و به هلاکت رسیدن چهار نفر از اشرار مسلح در عملیات ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و با خبرهای واصله از استان های کرمان و سمنان، مشخص شد اعضای یک باند اشرار مسلح قصد انتقال یک محموله موادمخدر از شرق کشور به دیگر استان ها را دارند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: به همین منظور تیم هایی از ماموران زبده و باتجربه تشکیل و کنترل محورهای کویری را مدنظر قرار دادند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به شناسایی خودرو قاچاقچیان در حوالی یزد و دستور ایست، گفت: اشرار مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کرده که در این درگیری مسلحانه، چهار نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات مقدار 653 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، مقادیری سلاح و مهمات کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن اشاره به دستگیری یکی از قاچاقچیان اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

توقیف دو دستگاه  خودرو بادستگیری یک قاچاقچی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار