حجت‌الاسلام موسوی مقدم در نشست خبری مطرح کرد؛

رویکرد برنامه‎‌های اربعین در جهت بصیرت‌افزایی باشد

قائم مقام رئیس رسانه ملی در نشست برنامه‌سازان اربعین بر رویكرد بصیرت افزایی برنامه‌های این مناسبت تأكید كرد.

رویکرد برنامه‎‌های اربعین در جهت بصیرت‌افزایی باشدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رئیس رسانه ملی در نشست خبرنگاران و برنامه‌سازان اربعین بر رویكرد بصیرت افزایی برنامه‌های این مناسبت و توجه به مفاهیم بلند زیارت‌نامه اربعین تأكید كرد.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم در این نشست با بیان اینكه زیارت اربعین روح اربعین است گفت: در گزارش‌ها و همه برنامه‌هایی كه به پوشش این كنگره عظیم حسینی می‌پردازند باید مفاهیم عمیق این زیارت‌نامه تبیین شود.

قائم مقام رئیس رسانه ملی با تأكید بر اینكه تولید برنامه اربعین باید منجر به ارتقای آگاهی و معرفت زائران بشود، گفت: رویكرد همه برنامه‌ها باید بر مبنای تبیین فلسفه عاشورا و اربعین انتخاب شود.

وی افزود: در تهیه برنامه‌ها توجه به مناسك اربعین نباید به گونه‌ای باشد كه حاشیه بر متن غلبه كند و فلسفه این حركت عظیم نادیده گرفته شود.

رئیس كمیته اطلاع ‌سانی و مستندسازی ستاد مركزی اربعین به خبرنگاران و برنامه‌سازان این تجمع میلیونی توصیه كرد: برای به انجام رساندن این مأموریت و پوشش این رویداد بزرگ با قصد قربت وارد شوید و معادله این سفر را از سفرهای دیگر جدا كنید.

توصیه‌های رئیس كمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مركزی اربعین و دبیر این ستاد از بخش‌های دیگر این نشست بود. در این نشست همچنین از خادمان رسانه‌ای اربعین قدردانی شد.

در این نشست معاون صدای رسانه ملی، رئیس مركز تولید و فنی سیما، رئیس مركز بسیج صداوسیما، جمعی از مدیران شبكه‌های برون مرزی و رادیویی، مدیران كل و خبرنگاران رسانه ملی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار