ویژه برنامه های اربعین شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد

همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به روی آنتن می برد .

شب/برنامه های اربعین شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به روی آنتن می برد .

«چشمه سار هدایت» ویژه برنامه این شبکه در روز اربعین است که به مدت 150 دقیقه و از ساعت 9 صبح به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن خواهد رفت .
 
«طلیعه» عنوان برنامه زنده شبکه قرآن و معارف سیما در اربعین است که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر و اجرای رحمان نظام اسلامی در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت 20 پخش خواهد شد .
 
همچنین این برنامه در روز شنبه 29 آبانماه و در نوبت صبح در ساعت 10:30 به صورت زنده پخش می شود.
 
"فرات تشنه" نیز از جمله برنامه های این شبکه در ایام اربعین است که با اجرای سید محمد طباطبایی و حضور کارشناسان مطرح از جمله : دکتر رجبی دوانی ، حجت الاسلام معین شیرازی و هاشمیان کاویانی در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 19 پخش و در ساعت 16 روز بعد بازپخش خواهد شد.
 
مستند های "یاثارالله" و "میراث مرثیه" در شب و روز اربعین و از ساعت 22 به روی آنتن می رود .
 
"طریقت" ، "مستند پیاده روی اربعین" ، "سخنرانی های ویژه اربعین" و پخش مرثیه سرایی مادحین اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است. 
 
لازم به ذکر است ، ارتباط های زنده و مستقیم با کربلای معلی و پخش عزاداری زائران در برنامه چشمه سار هدایت انجام خواهد شد .



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار