بلند قامتان كريمه قم معرفی شدند

بلند قامتان تيم واليبال كريمه قم برای حضور در فصل جديد رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر واليبال مردان باشگاه‌های كشور از سوی كادر فنی اين تيم معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ استارت بازی‌های فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز چهارشنبه دهم آبان ماه زده می‌شود و تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در دو گروه هشت تیمی مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
در گروه نخست این رقابت‌ها امروز شهرداری جوان ارومیه با شهرداری قزوین، مقاومت مهاباد با ملوان تهران، راه‌یاب ملل مریوان با کاله جوان مازندران و بیمه رازی نور با توپگاه بابلسر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و در گروه دوم نیز چهار مسابقه به انجام می‌رسد.
تیم والیبال کریمه قم در گروه دوم مقدماتی این رقابت‌ها جای دارد، گروهی که امروز نخستین مسابقه آن را باید برابر تیم شهرداری اراک انجام دهد، مسابقه‌ای که از ساعت 16 در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام می‌رسد و کریمه قم نخستین دیدار خانگی فصل را برگزار می‌کند.
در سایر دیدارهای این گروه امروز صنایع اردکان با لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان با پالایش نفت آبادان و موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش با عقاب تهران مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه دیدار تیم‌های کریمه قم و شهروند اراک را احمد سرمست به عنوان داور اول و علی‌اصغر ثابتی‌پور به عنوان داور دوم قضاوت می‌کنند و ناظر این بازی نیز اکبر توکلی معرفی شده است.
آخرین تمرین تیم والیبال کریمه قم پیش از رویارویی با شهروند اراک در سالن شهید رضائیان قم در حالی به انجام رسید که امسال تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته اول والیبال بزرگسالان باشگا‌ه‌های کشور را همانند فصل قبل مدیر این باشگاه یعنی سیدروح‌الله شفیعی هدایت می‌کند.
این در حالی است که برای کریمه قم علیرضا فرزانه، رضا رزاقی، محمدحسن ایزدی، احمد احمدی، شایان آزرد، حسین فیروزپور، محمدجواد قربان‌زاده، رضا رضایی، میلاد رشیدی، حمید بخشنده، علیرضا حبیب‌نیا، احسان محمدی، حامد براتی، میثم صنیعی، اسماعیل بداغی، محمد محمدی، قاسم فلاح و مهدی کامرانی بازی می‌کنند.
در کادر فنی تیم والیبال کریمه قم برای رویارویی با مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، سیدروح‌الله شفیعی به عنوان سرمربی، امیر دهنوی، عباس بختیاری و جواد سعادتمند به عنوان مربی، حامد برجیان به عنوان آنالیزور و حسین آزاد به عنوان مدیر تیم حضور دارند.

انتهای پیام /ت

کریمه قم نخستین دیدار خانگی فصل را برگزار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.