قم؛

ثبت یک پیروزی و یک شکست در کارنامه والیبالیست‌های قم

سرمربی تیم والیبال کریمه قم از ثبت یک پیروزی و یک شکست در کارنامه والیبالیست‌های قم در لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛روح الله شفیعی گفت: تیم والیبال کریمه که به نمایندگی از قم در مسابقات والیبال دسته اول جوانان کشور شرکت کرده است در ۲ بازی آغازین خود در این مسابقات صاحب یک پیروزی و یک شکست شده است.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۶ تیم به صورت متمرکز در کاشان برگزار می‌شود تیم والیبال کریمه قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم بختیاری ورامین رفت و موفق شد حریف خود را نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم گفت: در این مسابقه تیم کریمه قم ست نخست را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ به حریف واگذار کرد اما در ۳ ست بعدی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست داد و در مجموع ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کرد.

شفیعی بیان داشت: کریمه در دومین مسابقه خود شنبه شب در کاشان به مصاف نماینده میزبان یعنی فرش محتشم کاشان رفت که در ‌نهایت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم سرسخت و باکیفیت میزبان شد.

وی عنوان کرد: در این مسابقه کریمه در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ بازنده شد اما در ست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید با این وجود شکست در ست‌های سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ و ۲۶ بر ۲۴ حکم به پیروزی تیم فرش محتشم کاشان داد.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم تصریح کرد: ترکیب تیم والیبال جوانان کریمه قم اعزامی به مسابقات دسته اول جوانان کشور درکاشان شامل پاسورها محمدی، ایزدی و  لطفی، لیبروها فیروزپور و  رهنما و مدافعان میانی  رشیدی،  کامرانی و فرزانه است.

شفیعی بیان داشت: در پست قطر پاسور  فهیمی‌پور، در پست دریافت کنندگان قدرتی صنیعی،  ودودی،  اسماعیلی،  پایاب و محمدی تبار و در کادر فنی شفیعی،  بختیاری،سعادتمند و حسین آزاد سایر اعضای تیم کریمه قم در مسابقات دسته اول کشور هستند.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار