تارتار: دلالان بازیکنان پارس جنوبی را هوایی می‌کنند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: با توجه به جایگاه بالای پارس جنوبی در جدول، دلالان کار خود را شروع کرده اند و بازیکنان ما را هوایی کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت تیمش گفت: در این فصل به تنها چیزی که فکر نمی کنیم جدول است. بازی به بازی پیش می رویم. با هدفی غیر از قهرمانی وارد لیگ شدیم. اما به دلیل ارائه بازی های خوب و بازیکنان با کیفیت در کورس قرار گرفتیم و البته از این که با همه تیم های رقابت می کنیم خوشحال هستیم.

او درباره بازی با سپیدرود رشت افزود: بازی سختی با سپیدرود داریم. این تیم در خارج از خانه خوب دفاع می کند و ضد حملات خوبی دارد. بازیکنان سریعی هم در خط جلو دارد که باید کنترل شوند.

تارتار افزود: هیچ تیمی از قهرمانی بدش نمی آید. ما چون از ابتدا به قهرمانی فکر نکرده ایم کسی از ما انتظاری ندارد. اما همه از تیم هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز انتظار دارند. به همین دلیل ما با آرامش بیشتری کار می کنیم.                                             

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره وضعیت دیگر تیم های لیگ برتر خاطر نشان کرد: امسال بیشتر تیم ها خوب بسته شده اند و نتایج قابل پیش بینی نیست. استقلال با این که در پایین جدول جای دارد اما شخصیت دارد. پرسپولیس در سال های اخیر با ثبات بوده است و بازی های با کیفیتی ارائه کرده است. ذوب آهن توانمند است.پدیده هم کیفیت بالایی دارد و سپاهان فقط در گل زنی مشکل دارد. پیکان هم در 7 هفته اخیر قوی عمل کرده است.

تارتار درباره بروز مسائل حاشیه ای برای تیمش بیان کرد: برخی از دلالان و مدیر برنامه ها سعی دارند بازیکنان ما را هوایی کنند و تمرکز آن ها را بهم بزنند و این گونه به ما ضربه بزنند. تذکرات لازم به بازیکنان داده شده است و کادر فنی نیز هوشیار است. تیم ما اخلاق را در اولویت قرار داده است و گرفتار چنین حواشی نمی شود.

او درباره دعوت نشدن بازیکنانش به تیم ملی اضافه کرد: همیشه گفته ام همه بازیکنان من لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. در حال حاضر چندین بازیکن از تیم های رده های آخر جدول دعوت شده اند. معتقدم مردم، رسانه ها و اهالی فن باید به این موضوع معترض باشند. تیم ملی باید برای بازیکنانی که در تیم های نوپا خود را مطرح می کنند انگیزه لازم را ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره وضعیت مصدومیت بازیکنانش تصریح کرد: سینک که به بازی با سپیدرود نمی رسد. دشتی دوباره به تمرینات بازگشته است اما هنوز آمادگی لازم را ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات تارتار درباره وضعیت پارس جنوبی جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار