ارتباط زنده شبکه مازندران با قرارگاه اربعین

همزمان با فرارسیدن ایام برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، شبکه مازندران اقدام به پخش و ارتباط زنده با این مراسم معنوی می‌ کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی صدا و سیمای مازندران اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن ایام برگزاری مراسم پیاده روی اربعین و اجتماع باشکوه زائران حسینی، شبکه مازندران، اقدام به پخش و ارتباط زنده با این مراسم معنوی می‌ کند.

سیمای مازندران، به منظور پخش اتفاقات ویژه رویداد عظیم اربعین حسینی برای مخاطبان استانی و نیز در راستای آشنایی بیشتر زائران با مرز‌های ورود به کشور عراق و آشنایی از برنامه‌‎‌ های سفر و همچنین اطلاع از شرایط اب و هوا و موکب‌ های اربعین حسینی، دو ارتباط زنده تلفنی بصورت روزانه و به مدت ۳۰ دقیقه با مرز‌های چذابه، مهران و خسروی برقرار می‌کند.

آخرین و جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به پیاده روی اربعین حسینی، فرهنگ زیارت، نقشه‌ های مواصلاتی نجف و کربلا و پخش زنده حرم‌های مطهر حضرت اباعبدالله الحسین، حضرت عباس و حضرت امام علی (ع) از دیگر محتویات این ویژه نامه است.

لازم به ذکر است؛ واحد تأمین و پخش سیمای مازندران تعداد ۷۰ عنوان کلیپ، ۶۰ عنوان مستند، ۱۰ فیلم سینمایی و تعداد ۴۰ کلاک وله‌های روز شمار اربعین حسینی برای پخش در دستور کار دارد.

دراین بین صدای مازندران نیز با پخش برنامه‌ های مرتبط، در آستانه اربعین حسینی، به منظور بهره گیری بیشتر مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی به موقع زائران سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در قالب برنامه‌های زنده مناسبتی «چراغ هدایت» و «آدینه مهربانی» و نیز در برنامه‌های روتین، همراه با اطلاع رسانی درخصوص کاروان‌ های اربعین از مازندران، پخش گزارش‌هایی از مرز‌های ایلام و خوزستان، ارتباط با گزارشگر صدای استان‌ها مستقر در کربلا، بیان فضایل اربعین و زیارت اربعین و نیز شهدای مدافع حرم با حضور کارشناسان مذهبی در برنامه‌های مناسبتی، اعلام و بیان آخرین وضعیت مسیر‌های تردد زائران، موکب‌ های پیش بینی شده، امکانات و تسهیلات فراهم شده برای زائران سهم عمده‌ای را در این ایام برعهده گرفت.

همچنین پخش زیارت و ادعیه، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و پخش روضه و مرثیه خوانی از دیگر برنامه‌ های صدای مازندران است.

انتهای پیام/ م

برنامه ریزی صدا وسیمای مازندران برای اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار