توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۶ امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۶ دانشگاه‌ها امروز اعلام می‌شود.

اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد96 امروز اعلام می‌شودحسین توکلی‌ مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: اسامی  56 هزار و 608 نفر از پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی متمرکز‌ و همچنین فهرست اسامی سه هزار و 482 نفر از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت‌ کدرشته‌ محل‌های مصاحبه‌دار و همچنین رشته‌های با شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت و همچنین پذیرش رشته‌های جدید آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز چهارشنبه 10 آبان 96 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار‌ می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از میان  56 هزار و 608 پذیرفته‌ شده نهایی رشته‌های متمرکز‌، 959 نفر از آنها جزو سه هزار و 482 نفر از معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد‌رشته  محل‌های مصاحبه دار و دارای شرایط خاص هم هستند.

توکلی ادامه داد: همه پذیرفته‌شدگان  تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 ضرورت دارد برای اطلاع از تاریخ و نحوه ثبت‌نام در دانشگاه و یا مؤسسه محل قبولی با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ذی‌ربط نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

توکلی‌ افزود: با توجه به مفاد اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش و آموز کشور قرار گرفته است، پذیرفته شدگان  باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در روزهای پانزدهم و شانزدهم آبان ماه برای ثبت‌نام به دانشگاه مربوطه‌ مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: همه معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد‌رشته  محل‌های مصاحبه‌دار و یا با شرایط خاص ضرورت دارد به پایگاه اطلاع‌رسانی محل قبولی مراجعه و بر اساس برنامه زمانی‌ برای ثبت‌نام و شرکت در مصاحبه و همچنین سایر مراحل گزینش‌ رشته‌های دارای مصاحبه و شرایط خاص اقدام کنند.

انتهای پیام/

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار