شیراز میزبان چهارمین کنگره میان دوره‌ای انجمن اورولوژی ایران

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در روز‌های یازدهم و دوازدهم آبان، میزبان برگزاری چهارمین کنگره میان دوره‌ای انجمن اورولوژی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا تدین رییس چهارمین کنگره میان دوره‌ای انجمن اورولوژی ایران گفت: این کنگره به همت انجمن اورولوژی ایران، شاخه فارس و با همکاری گروه اورولوژی و مرکز تحقیقات کلیوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می‌شود.

او افزود: در این همایش دو روزه، آخرین دستاورد‌های علمی رشته جراحی کلیه و مجاری ادراری با حضور اساتید و متخصصان این رشته از سراسر کشور و همچنین دستیاران منتخب تخصصی و فوق تخصصی، معرفی می‌شود.

تدین، به بررسی بیماری‌های سنگ کلیه، اختلالات مادرزادی دستگاه ادراری، جراحی‌های کم تهاجمی و ناباروری به عنوان مباحث پیش بینی شده برای طرح در دوازده میزگرد علمی این کنگره اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع سرطان‌های مجاری ادراری، بیشترین میزان مباحث این کنگره میان دوره ای، به این موضوع اختصاص یافته است.

وی همچنین از برگزاری نخستین گردهمایی دانش آموختگان اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همزمان با این همایش به پیشنهاد انجمن اورولوژی فارس و همکاری دانشکده پزشکی، خبر داد.

رییس چهارمین کنگره میان دوره‌ای انجمن ارولوژی ایران تصریح کرد: سابقه آکادمیک رشته اورولوژی در شیراز، به چهل سال پیش بازمی گردد.

سه دوره پیشین این کنگره، در شهر‌های رشت، اهواز و اصفهان برگزار شده و شیراز، میزبان چهارمین دوره برگزاری است.
انتهای پیام/ر

برگزاری کنگره میان دوره‌ای انجمن اورولوژی ایران در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.