تایید درخواست دولت ترامپ از هیات ایرانی برای برگزاری نشست مشترک در نیویورک

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارشها درباره درخواست دولت ترامپ برای برگزاری یک نشست دوجانبه با ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل را تایید کرد.

تایید درخواست دولت ترامپ از هیات ایرانی برای برگزاری نشست مشترک در نیویورکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن اگزمینر، هدر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خبر مربوط به درخواست دولت ترامپ برای برگزاری یک نشست دوجانبه با هیات ایرانی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل و مخالفت هیات ایرانی با این درخواست را تایید کرد.

وی گفت در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، پیشنهادی برای یک نشست بلندپایه دیگر (پس از نشست وزرای خارجه ایران و آمریکا در کمیسیون مشترک برجام) داده شد اما آنها (هیات ایرانی) این پیشنهاد را رد کردند.

با این حال، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا متقاضی این دیدار شخص ترامپ بوده است یا خیر، پاسخ نداد؛ هر چند او با فشار خبرنگاران به طور غیرمستقیم تایید کرد که قرار بوده است این دیدار با حضور ترامپ برگزار شود.

گفتنی است طبق برخی گزارش‌ها، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل خواستار گفتگوی مستقیم با رئیس جمهور ایران شده اما هیات ایرانی این درخواست را رد کرده است.

انتهای پیام/

تایید گزارش‌ها درباره درخواست ملاقات ترامپ با روحانی در نیویورک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
زنده باد ایران
آخرین اخبار