بهرامی:

مرکز درمانی و پزشکی هلال احمر در موکب حضرت معصومه(س) فعال شد

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عمود ۱۰۸۰ خبر داد: ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین در موکب حرم حضرت معصومه (س با ترخیص دارو در این عمود آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا بهرامی نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار کرد: تیم 40 نفره جمعیت هلال احمر استان قم در موکب وابسته به حرم حضرت معصومه(س) واقع در عمود ۱۰۸۰ مستقر و تخلیه داروها، آماده سازی انبار دارویی و برپایی داروخانه و پایگاه درمانی برادران و خواهران انجام شد.

وی با بیان اینکه تیم امدادی پزشکی مستقر در این موکب تحت پوشش خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت فعال است، افزود: این تیم متشکل از پزشکان، متخصص جراح، متخصص زنان، پرستاران، تکنسین های دارویی و نجاتگران جمعیت هلال احمر هستند.

نماینده مرکز حج و زیارت در عمود ۱۰۸۰ افزود: در مجموع 8 تن دارو در قالب ١٢٠ قلم داروی امدادی به این موکب اختصاص یافته است.

تیم پزشکی درمانی سیار به عراق رسید

بهرامی با اشاره به اعزام تیم پزشکی _ درمانی سیار هلال احمر قم به عراق، افزود: تیم پزشکی درمانی سیار جمعیت هلال احمر استان قم، صبح امروز با حضور در مرز مهران آماده ورود به کشور عراق شد.

وی بیان کرد: این تیم متشکل از یک پزشک، 2 امدادگر و 3 پرستار به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس صبح امروز در مرز مهران مستقر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار