پل رایان: اتهامات مدیر اسبق ستاد انتخابات ترامپ خبر مهمی است

پل منافورت و رئیس کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ به همراه ریک گیتس به جرم توطئه علیه آمریکا و چند جرم دیگر در ارتباط با پرونده مولر و دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ متهم شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس؛ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید اتهامات مدیر اسبق ستاد انتخابات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و یکی از دستیاران او خبر مهمی است.

پل رایان رییس مجلس نماینگان آمریکا گفت که نمی‌خواهد چیز بیشتری درباره این موضوع بیان کند. پل رایان که این اظهارات را در ویسکانسن در پاسخ به سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه با صاحبان صنایع کوچک ایراد می‌کرد گفت: اظهار نظر بیشتری درباره این موضوع نمی‌کند، زیرا وی هنوز اتهامات را مطالعه نکرده است.

رایان می‌گوید این خبر مهمی است. این خبری است که شما آنرا از شورایی خاص دریافت می‌کنید. من واقعا چیزی ندارم که بخواهم به آن اضافه کنم، زیرا هنوز آن اتهامات را نخوانده ام.

پل منافورت و رییس کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ به همراه ریک گیتس دو نفری بودند که به جرم توطئه علیه آمریکا و چند جرم دیگر در ارتباط با پرونده مولر و دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ متهم شدند.

انتهای پیام/

سخنان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص اتهامات مدیر اسبق ستاد انتخابات دونالد ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار