کشف محموله سوخت قاچاق در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از کشف 62 هزار و 500 لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه و قاچاق از نوع گازوئیل و دستگیری 3 متهم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا فیروز بخت، فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در جریان یکسری اقدامات اطلاعاتی از عبور دو دستگاه تانکر حامل فرآورده های نفتی  مطلع شدند.

وی با اعلام اینکه مأموران با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی، در نهایت خودروهای مذکور را شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از کامیون ها مقدار  62 هزار و 500 لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه و قاچاق از نوع گازوئیل کشف و هر دو دستگاه کامیون نیز توقیف و سه نفر متهم در این زمینه دستگیر شد.

فیروزبخت با اشاره به خسارات جبران ناپذیر اقتصادی قاچاق فرآورده های نفتی و سرمایه های ملی، تأکید کرد: برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان کالا و سوخت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از عموم شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک از جمله قاچاق کالا و فرآورده های نفتی، توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110  به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ب

کشف  62 هزار و 500 لیتر فرآورده نفتی قاچاق در رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.