قاچاق سوخت در رودبارجنوب؛

توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق

فرمانده انتظامی رودبار جنوب خبرداد: کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق ازنوع گازوئیل توسط پلیس رودبار جنوب متوقف شد.

توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاقبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب  گفت: هدر رفت سرمایه های ملی خسارات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی کشور وارد می سازد.

وی افزود: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی _ عملیاتی نهضت آباد این شهرستان در جریان برپایی ایست و بازرسی موقت و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار به سمت زهکلوت و ایرانشر، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد :راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که در جریان یک عملیات تعقیب و گریز با به جا گذاشتن خودرو از صحنه متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی شهرستان گفت: در بازرسی از کامیون مشخص شد که حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه و قاچاق از نوع گازوئیل می باشد.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب  از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک از جمله قاچاق کالا و فرآورده های نفتی توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ح

30هزار لیتر سوخت قاچاق در رودبار کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار