کشف 52 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رزن

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رزن گفت: بیش از 52 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رزن کشف شد.

کشف 52 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رزن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی‌حسن حیدری‌جو، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رزن با بیان اینکه پلیس شهرستان رزن طرح پاکسازی مناطق آلوده را در سطح شهرستان به اجرا گذاشت، اظهار کرد: در این طرح موفق به کشف و توقیف 2 هزار لیتر گازوییل قاچاق، کشف 24 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین، دستگیری پنج توزیع‌کننده مواد مخدر، دستگیری یک نفر سارق منزل، دستگیری 11 متهم تحت تعقیب و توقیف 11 دستگاه موتورسیکلت، خودروی متخلف و مزاحم شهروندان شدیم.

وی، اجرای طرح‌های پاکسازی پلیس را از جمله طرح‌های موفق در راستای ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد که رضایت شهروندان را نیز در پی داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رزن عنوان کرد: طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده شهرستان رزن با هدف برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و جرایم سازمان‌یافته در روز گذشته توسط پلیس به اجرا درآمد که در این طرح مأموران با برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی موفق شدند، 9 فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر را دستگیر کنند.

حیدری‌جو با اشاره به دستگیری 12 توزیع‌کننده و مصرف‌کننده مواد مخدر افزود: 583 گرم انواع مواد مخدر، ادوات توزین و توزیع مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه در حوزه سایر جرایم نیز چهار نفر سارق دستگیر و 6 فقره سرقت کشف شد؛ از کشف انبار لوازم سرقتی، 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک‌هزار و 500 قطعه از قطعات موتورسیکلت و ادوات کشاورزی خبر داد و گفت: 50 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوییل، 4 هزار نخ سیگار، 150 هزار لیتر نوشیدنی غیر مجاز، سه قبضه سلاح شکاری و 27 قطعه لوازم ضد فرهنگی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رزن با بیان اینکه در همین راستا 44 نفر دستگیر شدند، افزود: در حوزه ترافیکی نیز پلیس 49 دستگاه وسایل نقلیه متخلف و مزاحم شهروندان را توقیف کرد.

انتهای پیام/ د

طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.