انهدام کالای قاچاق یک هزار میلیارد ریالی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و انهدام 105 باند قاچاق کالا و ارز به ارزش یک هزار و 10 میلیارد ریال در هفت ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

انهدام کالاهای قاچاق و ارز به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در نشست فرماندهان انتظامی با استاندار همدان اظهار کرد: اعضای باندهای قاچاق اقدام به جابه جایی کالای قاچاق از مسیرهای این استان می کردند.

وی بیان کرد: بیش از 100 پرونده با ارزش بالای یک میلیارد ریال در مراجع قضایی و تعزیرات حکومت استان همدان در سال جاری رسیدگی شده است.

کامرانی صالح گفت: مهمترین اولویت های ماموریتی انتظامی همدان در سال جاری با توجه به تدابیر رهبری معظم انقلاب ، کاهش آمار متوفیان سوانح رانندگی، مبارزه بی امان با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش نرخ سرقت و مدیریت فضای مجازی است.

وی بیان کرد: انتظامی استان اجرای طرح های انتظامی در قالب نقطه ای، منطقه ای و حجمی را روزانه پیگیری می کند چون تداوم این طرح ها موجب افزایش احساس امنیت می شود.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در هفت ماهه سال جاری با 6 درصد افزایش 324 نفر با سامانه فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند که این افزایش تماس گویای اعتماد مردم به پلیس است.

کامرانی صالح اضافه کرد: در حوزه پلیس پیشگیری پنج هزار شبگرد و نگهبان محله ساماندهی شدند و 47 هزار فقره پرونده قضایی در کلانتری ها تشکیل و 402 هزار اوراق قضایی توسط این مجموعه ها ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: 95 درصد فعالیت های پلیس در حوزه پلیس امنیت به ویژه جنگ نرم و عفاف و حجاب جنبه ارشادی دارد و از عده اندکی به علت تمرد از قانون تعهد کتبی دریافت شد یا به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شیوه و شگرد مجرمان فعال در حوزه مواد مخدر تغییر کرده با این وجود با اجرای طرح های متنوع 4.5 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: در این مدت زمان 55 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شد که چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

کامرانی صالح اضافه کرد: امسال 3 هزار معتاد و قاچاقچی در همدان دستگیر شدند که 200 تن از آنها معتاد متجاهر بودند و تحویل مراکز 15 و 16 شدند.

وی اظهارکرد: پلیس فتا در هفت ماهه امسال هفت هزار و 700 سایت مجرمانه را شناسایی کرده و برای 200 متخلف پرونده تشکیل داده است.

کامرانی با بیان اینکه مجرمان اینترنتی دارای تخلفاتی نظیر اخاذی، تهدید و مسایل اخلاقی بودند اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده های کشف شده در حوزه پلیس فتا 23 میلیارد ریال بوده است.


انتهای پیام/ د

نشست فرماندهان انتظامی با استاندار همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار