اتمام کار ساخت ۴۵ خانه بهداشت و ۷ مرکز سلامت

نماینده وزیر بهداشت در امور کرمانشاه گفت: کار ساخت ۴۵ خانه بهداشت و ۷ مرکز سلامت به زودی به پایان می‌رسد.

اتمام کار ساخت ۴۵ خانه بهداشت و ۷ مرکز سلامت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: در حال حاضر کار ۴۵ خانه بهداشت و ۷ مرکز سلامت در حال انجام است و امیدواریم قبل از سالگرد وقوع زمین لرزه کرمانشاه تمام خانه‌های بهداشت جدید راه‌اندازی شود.

قدیمی اضافه کرد: در حال حاضر خانه‌های بهداشت موقت به صورت کانتینر در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم است و مراقبان سلامت و بهورز به طور مرتب سلامتی مردم هر منطقه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: اگرچه اکنون تأمین مصالح و هزینه‌های ساخت خانه‌های بهداشت و حتی مراکز جامع سلامت به وسیله خیرین سلامت کمی سخت شده است، اما ۷ مرکز جامع سلامت به همراه ۴۵ خانه بهداشت فعالیت ساختش در حال انجام است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله زده کرمانشاه یادآوری کرد: در حال حاضر بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی در کنار بیمارستان قدیمی شهر پل ذهاب به وسیله خیرین سلامت در حال ساخت است، و در آینده نزدیک این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: با شروع فصل سرما و احتمال شیوع آنفولانزا و برخی بیماری‌های واگیر در منطقه زلزله زده کرمانشاه وزیر بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طرح آموزش پیشگیری از سرماخوردگی و انتقال آن به افراد اجرا و این طرح‌ها در مدارس سراسر استان با شروع سال تحصیلی جدید به صورت یک برنامه روتین آغاز شده است .

 

 

انتهای پیام/د

راه اندازی تمام خانه‌های بهداشت قبل از سالگرد زلزله

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار