کرمانشاه میزبان همایش منطقه ای مبارزه با قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه اول و دوم آذرماه میزبان همایش منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت کالاهای سلامت محور خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ داریوش جودکی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  گفت : این همایش به صورت منطقه‌ای و با حضور 15 استان مرزی کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش به پیشنهاد تعزیرات حکومتی و با دبیری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود، یادآور شد: دستگاه‌های دیگر از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک، دادگستری، دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، پلیس آگاهی، اموال تملیکی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و ... نیز در برپایی این همایش مشارکت دارند.

جودکی هدف از برپایی این همایش را مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و خصوصا کالاهای سلامت محور دانست که در درجه اول به سلامت جامعه لطمه می‌زند و سپس اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را به نابوی می‌کشاند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد مدعوین این همایش را 300 تا 500 نفر عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است مقامات عالی رتبه هر یک از دستگاه‌هایی که در امر قاچاق مسئولیت دارند، در همایش حضور یابند.

جودکی گفت: ارسال مقالات علمی به دبیرخانه همایش نیز از حدود دو ماه قبل آغاز شده که مسئولیت اصلی آن با دانشگاه علوم پزشکی است.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری همایش منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.