استاندار کرمانشاه؛

در حوزه گردشگری استان کرمانشاه نیاز به برندسازی داریم

بازونداستاندار کرمانشاه گفت: قانون رفع موانع تولید نیاز به بازنگری دارد، اما در شرایط فعلی باید از ظرفیت های فعلی آن برای ایجاد کارآفرینی و اشتغال استفاده کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بازونداستاندار کرمانشاه  گفت:در هر هفته باید چهار جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شود یک جلسه با حضور شخص استاندار، یک جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، و دو‌جلسه کارشناسی با رویکرد تصمیم سازی ضروری است.

وی گفت: اگر موفق شویم که موانع سر راه تولید را برداریم، سرمایه گذاران خودشان مشتاق به سرمایه گذاری در استان می شوند و‌نیازی به پهن کردن فرش قرمز نیست  سرمایه گذاران باید بهبود روند سرمایه گذاری در استان را حس کنند.

بازوند با بیان اینکه در حوزه گردشگری نیاز به برندسازی و تجاری سازی داریم تا گردشگری نقش خود را در ایجاد اشتغال در استان ایفاء نماید گفت:باید موانع سر راه سرمایه گذاران در حوزه گردشگری را برطرف کنیم  ظرفیت های خوبی در فعالان حوزه گردشگری استان دیده ام.

وی گفت: از زمانی که در استان حضور پیدا کرده ام شاهد تلاش ها و پیگیری های مدیرکل میراث فرهنگی استان بوده ام  اما تا وضعیت مطلوب فاصله داریم.

انتهای پیام/ز

باید موانع سر راه سرمایه گذاران در حوزه گردشگری را برطرف کنیم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار