بزودی؛

حل مشکل کیفیت و فشار آب روستاهای دهستان عنافچه

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی از حل مشکل کیفیت و فشار آب 51 روستای دهستان عنافچه خبر داد.

حل مشکل کیفیت و فشار آب روستاهای دهستان عنافچهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق باوی، مدیر امور آبفا روستایی شهرستان باوی با اشاره به لزوم بازسازی بخشی از تاسیسات آبرسانی این شهرستان به دلیل فرسودگی بیان کرد: اصلاح و بازسازی تاسیسات یادواره امام خمینی (ره) در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب 51 روستای تحت پوشش این تاسیسات در حال انجام است.

وی اظهار داشت: بخشی از تاسیسات آبرسانی شهرستان فرسوده شده و باید با تلاش‌هایی که انجام می‌گیرد این تاسیسات اصلاح و بازسازی شوند.

باوی اذعان کرد: تاسیسات آبرسانی روستایی یادواره امام خمینی (ره) 51 روستای دهستان عنافچه با جمعیتی بیش از 13 هزار و 500 نفر را تحت پوشش آبرسانی قرار می‌دهد که دچار فرسودگی شده و در حال انجام عملیات برای بازسازی و بهسازی آن هستیم.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان باوی با اشاره به لزوم بازسازی بخشی از تاسیسات آبرسانی این شهرستان به دلیل فرسودگی، گفت: اصلاح و بازسازی تاسیسات یادواره امام خمینی (ره) در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب 51 روستای تحت پوشش این تاسیسات در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به لایروبی 4 حوضچه ذخیره آب در این تاسیسات، افزود: در حال حاضر عملیات لایروبی 4 حوضچه بتنی ته نشینی و پیش ته نشینی در حال انجام است و نقش بسیار خوبی در کیفیت آب شرب و رضایتمندی اهالی 51 روستا تحت پوشش خواهد داشت.

صادق باوی بیان داشت: تعمیر و تعویض فیلترهای تحت فشار، تعمیر و تعویض الکتروپمپ‌های آب شرب و آب خام، بازسازی و ساحل سازی اسکله آبگیر و تعمیر و بازسازی پایپینگ نیز در راستای تقویت فشار آب شرب منطقه تاکنون انجام شده است.

وی اذعان کرد: اقدامات انجام شده پس از مدت‌ها در حال انجام است که با سرعت بخشی به عملیات اصلاح و بازسازی ظرف 20 روز آینده آب شرب با کیفیت و با فشار مطلوب به اهالی دهستان عنافچه خواهد رسید.

باوی اظهار داشت: با اتمام این پروژه مشکل کیفی و افت فشار 51 روستای دهستان عنافچه به کلی حل خواهد شد .

انتهای پیام/گ

مشکل کیفیت آب و فشار آب حل می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.