دستگاه های اجرایی دشت آزادگان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

فرماندار دشت آزادگان از آمادگی زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات دستگاه های اجرایی این شهرستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا سعیدی نیا، فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در روزهای آغازین ماه صفر حرکت کاروان های اربعین حسینی برای تشرف به نجف اشرف و کربلای معلا آغاز می شود اظهار کرد: هم اکنون پایانه مرزی چذابه با تجهیزات کامل آماده شده و بخش های زیادی از مسیرهای منتهی به این مرز برای تردد زائران برای تسهیل در تردد آنان تعریض و 4 بانده شده است ضمن آنکه ماموران مرزبانی و انتظامی امنیت و حراست از این مسیرها را برعهده دارند.

وی بیان داشت: طرح کمربندی سوسنگرد و بستان نیز در مرحله نهایی است و تا پیش از حرکت کاروان های اربعین زیر بار ترافیک قرار می گیرد.

سعیدی نیا به آماده سازی و روشنایی توقفگاه 100 هکتاری چذابه با ظرفیت 60 هزار دستگاه خودرو اشاره و تصریح کرد: امسال با توجه به تکمیل زیرساخت ها از جمله طرح آبرسانی به چذابه، امکان پذیرایی بهتر و وسیع تر به زائران حسینی فراهم شده است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی بخش مهمی از امکانات استان ها و شهرداری های معین به ویژه در بخش حمل و نقل و خودروهای جمع آوری زباله به چذابه گسیل می شود پیش بینی کرد بیش از 500 هزار زائر از مرز چذابه به کربلای معلا مشرف شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه موکب های مردمی نیز در برخی نقاط مسیر عین 2 اهواز تا بستان برای خدمت رسانی به زائران برپا شده اذعان داشت: در ایام اربعین حسینی 400 موکب در این مسیر و اطراف پایانه مرزی چذابه فعال می شود.

پایانه چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز و پایانه مرزی شلمچه در 16 کیلومتری غرب خرمشهر 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/گ

آمادگی دستگاه های اجرایی دشت آزادگان برای خدمت رسانی به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.