پایان تصویربرداری هوای تمنا در اهواز

تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی هوای تمنا ساخته مشترک ایمان قلی ‎ پور و امین مرعی در اهواز پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی هوای تمنا، با موضوع کودکان کار ساخته شده است، در مناطق کیانپارس، بیمارستان امام‎خمینی (ره) اهواز، امانیه، لشکر و فلکه راه‎آهن انجام شده و هم‎اکنون توسط ایمان قلی‎پور در حال تدوین است و بزودی آماده پخش می‎شود.

ایمان قلی‎پور در کارنامه کاری خود تهیه‎کنندگی و کارگردانی فیلم‎های کوتاه داستانی انسانیت (1390)، دوران (1391)، زخمی بر زخم (1393)، مستند چهارشیر (1394)، تک تیرانداز (1395) ، یادواره بسیج (1395)، فراموشی (1396)، هوای تمنا (1396؛ کارگردانی مشترک) و فیلم بلند سینمایی "قتل در ساعت 23" با ژانر پلیسی معمایی (مرحله پیش‎تولید) را دارا است. این در حالی است که امین مرعی نیز در پرونده خود ساخت فیلم‎کوتاه داستانی باز هم دل (1396) و نویسندگی و بازیگری فیلم‎های کوتاه باز هم دل، هوای تمنا، نگاه پاک، بانوی خلیج‎فارس و سریال زیباشهر را دارد.

در این فیلم، امین مرعی، احمد صالح‎پور، سجاد صفایی، راضیه صالح‎پور، هانیه اروج‎نژاد، امیرحسین رحیم‎زاده و مهدی حاجی‎باقری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‎کنند.

گفتنی است؛ تهیه‎کنندگی هوای تمنا را ایمان قلی‎پور برعهده دارد و سایر همکاران او در ساخت این فیلم کوتاه عبارتند از فیلمنامه: امین مرعی، منشی‎صحنه: فهیمه دلنواز، دستیار کارگردان: سعید عبدالهی، تصویربردار و تدوین: ایمان قلی‎پور، دستیار تصویر: حسن محسن‎زاده، صدابردار: کسری رحیمی، عکاس پشت‎صحنه: سمین حسن زاده، مدیر تولید: جلیل خیطان، مسوول هماهنگی: سمیه سلیمان‎زاده و آهنگ‎ساز و خواننده: عبدی یوسفی بر عهده دارند.

انتهای پیام/گ

تصویربرداری هوای تمنا پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار