آمار جالب هیگواین مقابل میلان

گونزالو هیگواین توانست شب گذشته مقابل میلان آمار جالبی را ثبت کند.

آمار جالب هیگواین مقابل میلانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گونزالو هیگواین مهاجم تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا شب گذشته موفق شد آمار جالبی را مقابل تیم فوتبال میلان ثبت کند. او  از زمان روی کار آمدن سن پائولی در تیم ملی آرژانتین دیگر به تیم ملی دعوت نشده است و مدتی است که مورد انتقاد هواداران یوونتوس قرار دارد. با انی حال او شب گذشته با عملکرد بسیار خوبی که مقابل میلان داشت نشان داد که همچنان از امادگی خوبی بهره می برد.

هیگواین شب گذشته برای تیمش 2 گل زد تا در فوتبال ایتالیا 101 گله شود. او در مجموع 153 بازی که با پیراهن های ناپولی و یوونتوس در ایتالیا انجام داده است موفق به زدن 100 گل شده است. هیگواین برای ناپولی 104 بازی انجام داده است که حاصل آن 71 گل بوده است. همچنین او تاکنون برای یوونتوس 49 بازی انجام دادخ است و 30 گل زده است.

ستاره آرژانتینی این روز های یوونتوس در دوران حضورش در رئال با انجام 193 بازی تنها موفق به زدن 107 گل شده بود.

آمار خیره کننده هیگواین در بازی دیشب تنها مختص به گل زنی او نبود. هیگواین شب گذشته تنها 2 شوت زد و هر دو شوت او گل شد همچنین دقت پاس او در بازی شب گذشته 77 درصد بود.

تیم های یوونتوس و میلان شب گذشته و در هفته یازدهم رقابت های سری آ مقابل هم قرار گرفتند و در پایان این یوونتوسی ها بودند که موفق شدند با دو گل هیگواین برنده بازی باشند.

انتهای پیام /

آمار خیره کننده هیگواین مقابل میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار