هفته یازدهم سری‌آ

میلان 0 - یوونتوس 2/ال پیپیتا کابوس شیاطین در سن سیرو

یوونتوس در هفته یازدهم رقابت‌های سری‌آ، در استادیوم سن سیرو، میهمان تیم میلان بود که با دو گل به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته یازدهم سری آ ایتالیا ، تیم میلان در حضور 78 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس بود که در نهایت این مسابقه با پیروزی دو بر صفر بیانکونری به پایان رسید.

میلان بازی را بسیار بهتر از یوونتوس آغاز کرد و در 15 دقیقه ابتدایی کاملاً تیم برتر میدان بود.امّا برتری میلان موقعیت جدی برای آن‌ها به همراه نداشت و یوونتوس رفته رفته کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت.

گل نخست مسابقه را دقیقه 23 گونزالو هیگواین به ثمر رساند. مهاجم آرژانتینی یووه با پاس دیبالا در درون محوطه جریمه میلان صاحب توپ شد و با شوتی محکم از پشت نقطه پنالتی دروازه دوناروما را باز کرد.

میلان 0 - یوونتوس 2/ال پیپیتا کابوس شیاطین در سن سیرو

بعد از گل یووه میلان بازی را در اختیار گرفت. بهترین فرصت نیمه نخست میلان نصیب کالینیچ شد که ضربه او با واکنش بوفون به تیرک دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر یووه به پایان رسید.

میلان نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد اما موقعیت گل جدی نمی توانست ایجاد کند.

میلان 0 - یوونتوس 2/ال پیپیتا کابوس شیاطین در سن سیرو

دقیقه 63 هیگواین گل دوم را هم زد. این بار آساموآ او را صاحب توپ کرد و گلزن یووه با شوتی از درون محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه میلان فرستاد.

در ادامه دیبالا می توانست گل سوم را هم به میلان بزند اما موفق نشد و میلانی ها هم نتوانستند فشار زیادی روی دروازه یووه ایجاد کنند.

در نهایت این مسابقه با پیروزی دو بر صفر یووه به پایان رسید تا این تیم با یک بازی بیشتر هم با 28 امتیاز ، هم امتیاز با ناپولی صدرنشین شود. میلان نیز با 16 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

بیشتر بخوانیم

خلاصه دیدار آث میلان و یوونتوس 6 آبان 96 +فیلم

انتهای پیام/

پیروزی یوونتوس مقابل میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار