بهترین آمار گلزنی یوونتوس در 56 سال اخیر

تیم فوتبال یوونتوس در هفته‌های ابتدایی رقابت‌های این فصل سری آ. از نظر گلزنی بهترین عملکرد خود در ۵۶ سال اخیر را داشته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،یوونتوس این فصل در مقابل دروازه حریفان شروع فوق العاده ای در رقابت های سری آ داشته، و در گلزنی به رکوردی دست یافته که در بیش از نیم قرن در این باشگاه دیده نشده است.
این تیم شب گذشته در هفته دهم رقابت های سری آ با نتیجه 4-1 اسپال را شکست داد و تعداد گل های زده خود در 10 بازی اول را به 31 گل رساند.


با وجود این که یووه در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد،عملکرد این تیم در گلزنی در بیش از 50 سال گذشته بی نظیر بوده است.
آخرین باری که این تیم در 10 بازی اول خود در سری آ به این تعداد گل دست یافت، فصل 1952-51 19بود.


یووه اولین تیمی است که موفق می شود پس از فصل 1952-1951 سی و یک گل در سری آ به ثمر برساند. دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس 4 گل از 31 گل این تیم را از پشت محوطه جریمه به ثمر رسانده و از این نظر در بین بازیکنان سری آ بهترین عملکرد را داشته است.


اگرچه این تیم در گلزنی عملکرد موفقی داشته اما در کار دفاعی وضعیت خوبی ندارد.یووه شب گذشته نیز دروازه خود را گشوده دید.از نوامبر سال 2016 به بعد، این اولین باری است که این تیم در 4 بازی پیاپی گلی دریافت می کند.


انتهای پیام/


رکورد بی نظیر یووه در نیم قرن اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار