۱۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان امسال بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ سید محمد لطیف ارجمند در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال باید 10 هزار و 300 نفر از دانش آموزان این استان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم که تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نفر اعزام شده است.

وی از وجود بیش از 150 هزار دانش آموز در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد 108 هزار و 566 نفر جامعه هدف بسیچ دانشجویی بوده که 102 هزار و 40 نفر عضو بسیج دانش آموزی هستند که از این تعداد 51 درصد پسر و مابقی دختر است.

ارجمند با بیان اینکه یک هزار و 278 واحد مقاومت بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد، ابراز کرد: هم اکنون با ارائه آموزش‌های لازم 320 نفر از دانش آموزان مدارس مختلف استان به عنوان فرماندهان واحدهای پیشگام فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعار امسال بسیج دانش آموزی همچون سال گذشته "‌دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی" بوده و بنا داریم اهم فعالیت‌های لازم را به دست دانش آموزان بسپاریم.

ارجمند با تبریک هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار و شهادت، آئین صبحگاه سراسری، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی، برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از دو اندروید، حضور در اجلاسیه سراسری‌، عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه به صورت دسته جمعی و برپایی ایستگاه نقاشی ویژه امیدان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی بیان کرد: این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس 464 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/غ

 اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.