اعزام ۲۰۰ دانش‌آموزچاروسایی به مناطق جنگی

۲۰۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه چاروسا به مناطق عملیات هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرمانده بسیج دانش آموزی بخش چاروسا گفت: این دانش‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه در جنوب و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بازدید می‌کنند.


محسن بدرقه افزود: اعزام این گروه به سرزمین‌های ایثار و شهادت سبب تقویت دینداری و تواضع آن‌ها می‌شود.


فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان دانست و افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس از عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ معاصر بوده که باید زوایای پیدا و پنهان آن به نسل آینده‌ساز بازگو شود.


معاون پرورشی آموزش و پرورش بخش چاروسا هم در حاشیه مراسم اعزام دانش آموزان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور کاری بسیار بزرگ، معنوی و تأثیرگذار است و تمامی دستگاه‌ها باید در انجام این اقدام فرهنگی و مهم همکاری‌های لازم را انجام دهند.


علی خلیلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از پیامد‌های اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دانست و افزود: ارتقای بار معنوی اردو‌های راهیان نور و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف مهم اجرای این طرح است.

انتهای پیام/د

اعزام دانشجویان به مناطق جنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.