نشست سرنوشت ساز مدیران تیم های آسیایی ایران در سازمان لیگ

مدیران ۴ باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشست مهمی را برگزار کردند.

نشست سرنوشت ساز مدیران تیم های آسیایی ایران در سازمان لیگبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به اینکه AFC به تیم های استقلال، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز تنها تا هشت آبان فرصت داده است که با تسویه مطالباتشان مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند، مدیران این ۴ باشگاه امشب نشستی را در سازمان لیگ برگزار کردند تا در مذاکره با مدیران این سازمان و فدراسیون فوتبال برای رفع خطر جدی حذف از لیگ قهرمانان مذاکره کنند.

با توجه به این که از مهلت AFC تنها ۲ روزه باقی مانده است، علی اکبر طاهری، مصطفی آجرلو، رضا افتخاری، حمیدرضا جهانیان، پندار توفیقی و محمد جواد پاینده در سازمان لیگ حاضر شدند. و درباره مشکلات موجود در راه صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های ایرانی با سهیل مهدی، مسئول صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال نشستی را برگزار کنند.

مهدی محمد نبی، دبیر کل اسبق فدراسیون فوتبال هم از حاضران در این نشست بود. بحث اصلی مدیران باشگاه های لیگ برتر این بود که مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در کنار بحث درآمدزایی باشگاه ها بخشی از بدهی آن‌ها را از طریق مطالبات تیم ها نزد سازمان لیگ پرداخت کنند تا دست کم این خطر بزرگ به صورت موقت رفع شود.

مدیران باشگاه ها پس از خروج از این جلسه ادعا کردند که مشکل حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ظرف ۲ روز آتی رفع می شود.

انتهای پیام/

جلسه مدیران باشگاه های لیگ با مسئولان فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار