کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو سمند در بردسکن

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان، خراسان رضوی، و خراسان جنوبی ۱۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مبنی بر تحویل محموله مواد مخدر در حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همراهی تیمی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن در مسیر تردد باند قاچاق کمین کردند.

وی افزود: در ادامه این عملیات با تغییر مسیر تردد قاچاقچیان به حوزه استحفاظی شهرستان طبس با هماهنگی قضایی تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با همکاری تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن و طبس در مسیرقاچاقچیان قرار گرفتند و پس از ساعتی کنترل نامحسوس محور‌های مواصلاتی سرانجام خودرو سمند حامل مواد افیونی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

سردار کریمی گفت:: در این عملیات ضمن دستگیری راننده خودرو سمند در بازرسی از آن مقدار ۱۲۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه موتور سیکلت تریل ۲۵۰ سی سی که قصد تحویل محموله مواد را در همان محدوده داشت را نیز توقیف کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام//ز. ج.



دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای در بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار