مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان اعلام کرد:

اعزام ۱۵ کد ۳ نفره از اورژانس اصفهان به مرز خسروی

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: امسال در حوزه پیش بیمارستانی ۱۵ کد ۳ نفره برای امداد رسانی به مرز خسروی اعزام کردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین  با اشاره به اعزام نیروهای پیش بیمارستانی به مرز خسروی و برای کمک به زائران کربلا، اظهار داشت: امسال به عنوان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتخاب شدیم و در 3 حوزه نیرو تامین کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های پیش بیمارستانی، بیمارستانی و بهداشت نیرو تامین شده است، افزود: نیروهای پیش بیمارستانی را به صورت 15 کد سه نفره به مرز خسروی اعزام کردیم که 10 تیم 3 نفره مربوط به اورژانس بیمارستانی هستند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی  استان اصفهان  بیان کرد: یک خودرو ارتباطات نیز اعزام کردیم که همه جا بدون اینکه نیاز به سیستم مخابرات داشته باشد می‌تواند اطلاعات را برای مرکز کشور ارسال کند. 2 خودرو پشتیبانی نیز اعزام شده است که امکانات این تیم را پشتیبانی می‌کنند.

راستین گفت: یک خودرو نیز به عنوان تعمیرگاه سیار اعزام شده که نه تنها تیم‌های خودمان را پوشش می‌دهد بلکه می‌تواند کل کدهای آن منطقه را نیز به صورت تعمیر در محل پایگاه انجام بدهد که نیاز به انتقال خودرو به تعمیرگاه نباشد.

وی افزود: نیروهای درمان در حوزه بیمارستان و بهداشت نیز آماده باش هستند اما هنوز اعلام نیاز نشده که در صورت اعلام نیاز اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار