بازداشت فرمانده میدان هوایی قندهار به اتهام قاچاق پول

مقامات امنیتی ولایت قندهار اعلام کرند: «اسدالله»، فرمانده میدان هوایی این ولایت به اتهام قاچاق پول از سوی پولیس بازداشت شده است.

بازداشت فرمانده میدان هوایی قندهار به اتهام قاچاق پولبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات امنیتی ولایت قندهار اعلام کرند: «اسدالله»، فرمانده میدان هوایی این ولایت به اتهام قاچاق پول از سوی پولیس بازداشت شده است.

«ضیا درانی»، سخنگوی فرماندهی پولیس قندهار گفت اسدالله زمانی بازداشت شد که می‌خواست 5.5 میلیون ریال سعودی را به بیرون از کشور انتقال دهد.

آقای درانی بیان داشت: اسدالله فرمانده میدان هوایی قندهار می‌خواست 5.5 میلیون ریال سعودی را که در دو صندوق جا به جا کرده بود در یک پرواز به دوبی انتقال دهد که از سوی پولیس مرزی دستگیر شد و اکنون زندانی است.

وی تاکید کرد که جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس قندهار خودش رسما پیگیری این مساله شده و تا دو روز دیگر مشخص خواهد که این پول از چه کسی است و به چه هدفی به دوبی انتقال داده می شده است؟

گفتنی است که امنیت میدان هوایی بین‌المللی قندهار به گونه مشترک از سوی پولیس سرحدی و یک شرکت خارجی قراردادی امنیتی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.