رئیس پلیس راه استان سمنان؛

کاهش حوادث رانندگی در استان سمنان

در مهر ماه سال جاری حوادث رانندگی در استان سمنان نسب به مدت مشابه در سال قبل 50 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع ۱۶۰ فقره سانحه جرحی و فوتی طی مهرماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۵ نفر در جاده‌های استان جان باختند و ۲۳۸ نفر نیز مجروح شدند که این رقم نسبت به سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی را نشان می دهد.


وی با تاکید بر اینکه پلیس راه استان سمنان با راننده های متخلف و حادثه ساز به طور جدی برخورد می کند، افزود: در مهر ماه سال جاری تعداد ۳۸ هزار و ۱۰۵ مورد برگه جریمه در استان سمنان صادر شد.


رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه عامل ۵۷ درصد حوادث رانندگی مهر ماه سال جاری به دلیل بی توجهی راننده به جلو است، تصریح کرد: خستگی و خواب آلودگی، صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن راننده در حین رانندگی مهمترین عوامل بروز سوانح رانندگی را تشکیل می دهند.


وی ۴۴ درصد حوادث رانندگی مهر ماه سال جاری را واژگونی خودرو برشمرد و اظهار داشت: محورهای استان سمنان به دلیل یکنواختی و کویری بودن مسیر به شدت مستعد خواب آلودگی است که رانندگان باید در تردد از این مسیر دقت نظر داشته باشند و در سفر به مناطق کوهستانی و کویری احتیاط را رعایت کنند.


انتهای پیام / د


کاهش 50 درصدی حوادث رانندگی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار