رئیس پلیس راه استان سمنان;

وقوع 27 سانحه رانندگی در محور های مواصلاتی استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : تا پایان روز یکشنبه 9 مهر ماه 96 ، ۲۷ سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه از روز پنجشنبه هفته گذشته 6 مهر ماه 96 تا پایان روز یکشنبه هفته جاری 9 مهر ماه 96 ، ۲۷ سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست گفت : از این تعداد سانحه چهار فقره تصادف منجر به فوت و مابقی خسارت های جرحی را شامل شدند.

 

وی با بیان اینکه حوادث رانندگی پایان هفته ۴۶مجروح برجای گذاشت، ابراز داشت: در این حوادث متاسفانه پنج هموطن در محورهای مختلف استان جان خود را از دست دادند که اندکی صبر و شکیبایی و رعایت قانون و مقررات می توانست از وقوع این حوادث تلخ جلوگیری کند.

 

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه ۵۹ درصد سوانح چهار روز اخیر از نوع واژگونی خودرو بوده است، ابراز داشت: بی توجهی به جلو و خستگی و خواب آلودگی رانندگان بیشترین عامل حوادث واژگونی را به خود اختصاص می دهد که استراحت به موقع و پرهیز از عجله و شتاب می تواند خاطره یک سفر را برای همراهان دلنشین کند.

 

خسروجردی تاکید کرد: با توجه به کویری و یکنواختی جاده ها امکان خواب آلودگی رانندگان وجود دارد لذا از مسافران تقاضا داریم بعد از یک ساعت رانندگی به طور کامل از خودرو پیاده شوند استراحت کرده و سپس به مسیر ادامه دهند.


انتهای پیام / ه


تعطلات پر حادثه در محور های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.