نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی

نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محسن رفیعی مسئول قرارگاه سواد فضای مجازی شهید آوینی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی با حضور  ۱۶۰ شرکت کننده به مدت دو روز در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی اصول و مبانی سواد رسانه‌ای، سواد فضای مجازی، رژیم مصرف و تفکر انتقادی، اصول و فنون سخنوری، تکنیک‌های اقناعی، امنیت کاربری، سواد بازی‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی ارائه گردید.

رفیعی، اهداف برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش رسانه‌ای و سواد فضای مجازی راهنمایان و متربیان، تعمق بخشی به دانش راهنمایان و فعالان عرصه فضای مجازی، جریان سازی گفتمان فضای مجازی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی، ایرانی و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، شناسایی بهره گیری از توان علمی و تخصصی فعالان عرصه سواد مجازی در سطح کشور و استان، راه اندازی و سازمان دهی نظام راهنمایان و فعالان عرصه سواد مجازی، نظام بخشی به محتوای قابل ارائه در دوره‌های تخصصی تربیت راهنمایان برشمرد.

در آیین پایانی این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، از اپلیکیشن مداحی که توسط اعضای قرارگاه سواد فضای مجازی شهید آوینی استان آماده شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/ز

نخستین دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار