شهرکرد؛

شبکه بومی پیام‌رسان سروش جایگزین شبکه‌های خارجی

شبکه بومی پیام رسان سروش جایگزین شبکه‌های اجتماعی خارجی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست با جمعی از مسئولان استان گفت: شبکه اجتماعی پیام رسان سروش با قابلیت‌های انتقال صدا، پیام و تصویر، از این پس می‌تواند جایگزین شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام شود.

وی افزود: این شبکه با طراحی پیچیده در سازمان صدا و سیما تولید شده است و با ضریب امنیتی بالا از انتقال اطلاعات به خارج از مرز‌ها جلوگیری می‌کند.

عظیمی اظهار داشت: با راه اندازی شبکه پیام رسان سروش، مسئولان و مردم می‌توانند با اطمینان از این بستر بومی استفاده کنند.

وی همچنین از راه اندازی اپلیکیشن جدید «جهان بین همراه» در استان خبر داد و گفت: در این نرم‌افزار، آخرین اخبار و اطلاعات با منابع معتبر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

عظیمی اضافه کرد: نخستین رادیوی دیداری و نخستین تلویزیون اینترنتی منحصر به صدا و سیمای استان هم در این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با قدردانی از عملکرد صدا و سیمای استان و بویژه اقدامات ارزنده این مرکز در حوزه فضای مجازی گفت: ظرفیت‌های طراحی شده در صدا و سیما، تبادل اطلاعات راحت و مطمئن را ممکن می‌کند.

قاسم سلیمانی به پخش مناظره کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در رسانه ملی هم اشاره کرد و افزود: عملکرد صدا و سیما در پخش بی طرفانه مناظره‌ها و تبلیغات نامزد‌ها قابل تقدیر است.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار