شهرکرد؛

تولید محتوا مهم‌ ترین رسالت صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، تولید محتوا را مهم ترین رسالت صدا و سیما بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی در آیین تجلیل از برگزیدگان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها با بیان اینکه تولید محتوا مهم‌ترین رسالت این مرکز است گفت: باید تولید برنامه هایی با محتوای بومی را در الویت قرار داده و فرهنگ استان را در کشور منعکس کنیم.

وی، معرفی مفاخر بزرگ چهارمحال و بختیاری را از وظایف صدا و سیمای مرکز این استان دانست و ادامه داد: مستند تلویزیونی آیت الله دهکردی و عمان سامانی در راستای معرفی مفاخر بزرگ استانی تهیه و سریال علیمردان خان بختیاری کلید زنی شد.

وی گفت: پس از ۱۰ سال تلاش، ساختمان اداری صدا وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با نام شهدا به بهره برداری می‌رسد.

عظیمی افزود: سیگنال رسانی زمینی، ایجاد سیستم اس ان جی، تهیه اپلیکیشن تلفن همراه، ساخت ۶ مستند تلویزیونی و خبری، تهیه ۱۷ قطعه موسیقی و ۱۵ قطعه نماهنگ از جمله فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

۱۱۴ طرح عمرانی و فنی شامل پشتیبانی فنی، فناوری و اطلاعات، ارتباطات زمینی و ماهواره ای، فرستنده رادیویی، فرستنده تلویزیونی، تأسیسات، سیما، صدا، خبر، پژوهش، موسیقی و بسیج با بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور رئیس و معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار