کشف کارگاه تولید مواد غذایی غیر بهداشتی در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف و انهدام کارگاه تولید و بسته بندی مواد غذایی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف کارگاه تولید مواد غذایی غیر بهداشتی در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: شب گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و تولید مواد غذایی غیر بهداشتی در یکی از نقاط شهر بررسی موضوع در دستور کار مأمورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و تهدید سلامت شهروندان در این رابطه، پیگیری های پلیسی رئیس و کارکنان کلانتری 11 شهید قرنی جیرفت منجر به شناسایی کارگاه تهیه و تولید مواد غذایی غیر بهداشتی و دستگیری عاملین شد.

ملائی با اشاره به دستگیری 10 متهم و توقیف پنج دستگاه خودرو در این رابطه گفت: ارزش ریالی مواد غذایی غیر بهداشتی بالغ بر 600میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ ملائی تأکید کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و به هیچ کس اجازه نخواهد داد با رفتار خلاف قانون، سلامت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از مردم خواست ضمن مشارکت و همکاری با پلیس برای حفظ امنیت جامعه، هرگونه رفتار خلاف قانون، از جمله دایر کردن کارگاه های غیر مجاز تهیه و توزیع کالاهای غیر بهداشتی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


انتهای پیام/س

 

کارگاه تولید مواد غذایی غیر بهداشتی در جیرفت کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.